luni, 11 mai 2009

la inceput a fost cuvantul

" As rupe in bucati orice poster pe care as pune mana" imi spunea mai demult dna Maria, o pictorita renumita in Baia Mare ( si cred ca nu numai), la o intalnire amicala. Am argumentat ca este loc pentru toata lumea, ca cine nu-si permite o lucrare originala sau un tablou hand-made, alege in functie de buzunar. As indrazni sa adaug ca in diverse stiluri de decorare, se potrivesc foarte bine posterele.

Am ramas cu acele cuvinte care au lucrat incet, incet in subconstientul meu, iar cand m-am revoltat impotriva invaziei produselor neautohtone, m-am aliat si eu campaniilor vehiculate indeosebi in mediul virtual, apoi treptat am constientizat ca pot sa fac mai mult, chiar in domeniul in care activez. Asa a luat nastere proiectul miniexpozitiilor pe care le vom gazdui incepand din luna mai, la centrul nostru de comenzi din centrul municipiului Baia-Mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invitam sa comentati